Σκοπός του προγράμματος είναι η πλήρης κατάρτιση των εκπαιδευόμενων αναφορικά με το αντικείμενο των Facebook και Instagram Αds και Analytics. Μέσω της πρακτικής εφαρμογής οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν ολοκληρωμένες καμπάνιες (campaigns) στο Facebook και το Instagram, καθώς και να χειριστούν λογαριασμούς, να παρακολουθήσουν τα δεδομένα απόδοσης τόσο στις πλατφόρμες αυτές μέσω των Insights όσο και στην ιστοσελίδα τους μέσω του Google Analytics, προκειμένου στη συνέχεια να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες αναπροσαρμογής των εκστρατειών.
Στην κατεύθυνση αυτή, οι εκπαιδευόμενοι, αρχικά, εξοικειώνονται με το περιβάλλον των Facebook Business Suite και Manager και τη δημιουργία/διαχείριση επαγγελματικής Fan Page στο Facebook και επαγγελματικού προφίλ στο Instagram μέσα από την πλήρη παρουσίαση με βάση τις εκάστοτε τελευταίες ανανεώσεις των πλατφορμών. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι αρχές διαχείρισης περιεχομένου (content) και κοινότητας (community) και επιχειρείται η εμβάθυνση στη βήμα προς βήμα δημιουργία καμπανιών μέσω της επιλογής του κατάλληλου στόχου μάρκετινγκ, επεξήγησης των εναλλακτικών επιλογών και εξειδίκευσης αυτών, προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να είναι από την πρώτη στιγμή ικανοί να εφαρμόσουν στην πράξη αυτά στα οποία εκπαιδεύτηκαν. Επιπρόσθετα, παρουσιάζεται τόσο το περιβάλλον παρακολούθησης των δεικτών απόδοσης (Insights) μέσω των Business Suite και Ads Manager όσο και του Google Analytics, προκειμένου να γίνεται παρακολούθηση της απόδοσης και βελτιστοποίηση αυτής.
Το πρόγραμμα εστιάζει στην πρακτική εφαρμογή. Στο πλαίσιο αυτό, οι εκπαιδευόμενοι μέσω της ενεργής συμμετοχής τους θα μάθουν πώς να φτιάξουν τη δική τους καμπάνια, πώς να αξιοποιούν τους δείκτες απόδοσης για να τη βελτιστοποιήσουν, καθώς και πώς να παρακολουθούν ποσοτικά και ποιοτικά την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους.
Το πρόγραμμα συνοδεύεται από προαιρετικές live streaming συναντήσεις που θα διεξαχθούν σε συγκεκριμένες ημέρες και απογευματινές ώρες.
Μαθήματα Προγράμματος
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:
Μάθημα 1 | Δημιουργία Καμπάνιας και Διαχείριση Λογαριασμού σε Facebook και Instagram |
Μάθημα 2 | Παρακολούθηση Analytics και Βελτιστοποίηση Καμπάνιας |
Μάθημα 3 | Πρακτικό Μέρος: Δημιουργήστε τη δική σας Καμπάνια |