Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης
Εισαγωγή
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Digital Marketing» έχει ως σκοπό την πλήρη κατάρτιση του εκπαιδευόμενου αναφορικά με το αντικείμενο του Digital Marketing, δίνοντας έμφαση στην πρακτική εφαρμογή, προκειμένου να δύναται στη συνέχεια να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη διεπιστημονικότητα, προωθώντας την προσέγγιση της γνώσης από διαφορετικές προοπτικές και γνωστικά αντικείμενα. Δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις Πληροφορικής. Επιπλέον, καλύπτει τη νομική πλευρά του αντικειμένου αναφερόμενο στο νέο πλαίσιο διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με πρακτικό μάθημα που περιλαμβάνει και την ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευόμενου στο να φτιάξει τη δική του start up επιχείρηση, να οργανώσει το marketing επιχείρησης και να μελετήσει επιτυχημένες στρατηγικές digital marketing σε επιχειρήσεις.
Το πρόγραμμα συνοδεύεται από τέσσερις live streaming συναντήσεις στις θεματικές:
-Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Digital Marketing
-Νέες Τάσεις του Digital Marketing – Έμφαση στα Βασικά Σημεία Πρακτικής Εφαρμογής
-Facebook Ads – Google Ads
-Google Analytics – Facebook Insights
Με εισηγητή τον Καμινάκη Κωνσταντίνο, Διδάκτωρ Μάρκετινγκ, με μεγάλη διδακτική και εργασιακή εμπειρία.
(Η σύγχρονη (real time) εξ αποστάσεως εκπαίδευση (live streaming) πραγματοποιείται μέσω ειδικά διαμορφωμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Πρόκειται για ζωντανά μαθήματα με εισηγητή τα οποία καλούνται οι εκπαιδευόμενοι να παρακολουθήσουν από το χώρο τους, σε συνεδρίες που λαμβάνουν χώρα σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, χωρίς να είναι υποχρεωτική η φυσική παρουσία.
Το Live Streaming παρέχει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να έχουν στον υπολογιστή τους ήχο και εικόνα και να μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στους εισηγητές, είτε φωνητικά είτε γραπτά).
Μαθήματα Προγράμματος
Μάθημα 1 | Δημιουργία Μάρκετινγκ Plan στο Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και Επιχειρείν |
Μάθημα 2 | Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση) |
Μάθημα 3 | Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στην Πράξη: Content – Affiliate – Mobile – Email – B2B Platforms – Reviews – YouTube and Ads |
Μάθημα 4 | Νομικά Ζητήματα Digital Marketing |
Μάθημα 5 | Μάρκετινγκ (SEM), Διαφήμιση (SEA) και Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων (SEO) στις Μηχανές Αναζήτησης |
Μάθημα 6 | Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ – Έμφαση στα Βασικά Σημεία Πρακτικής Εφαρμογής (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση) |
Μάθημα 7 | Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα |
Μάθημα 8 | Βήμα προς Βήμα Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και Λογισμικών για Προγραμματισμό, Δημιουργία, Παρακολούθηση και Αναπροσαρμογή Εκστρατείας |
Μάθημα 9 | Facebook Ads – Google Ads (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση) |
Μάθημα 10 | Πρακτική Εξάσκηση Digital Marketing |
Μάθημα 11 | Google Analytics – Facebook Insights – LinkedIn Profile Setting (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση) |