Μελέτη Περίπτωσης L’Oréal Cosmétique Active: Brand La Roche Posa
Σ. Νικητάκη
Κύριο αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η ανάλυση της αποτελεσματικότητας της ψηφιακής επικοινωνίας στην εμπορική ανάπτυξη ενός εμπορικού σήματος. Σκοπός της είναι να αναδείξει το βαθμό επίδρασης της χρήσης των ψηφιακών μέσων στα αποτελέσματα μίας επιχείρησης, αφού αυτά αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι στο ταξίδι του καταναλωτή. Πραγματοποιείται μέσα από την θεωρητική ανάλυση του ψηφιακού μάρκετινγκ και τη μελέτη των δεδομένων του κλάδου των καλλυντικών, με εστίαση στην κατηγορία των δερμοκαλλυντικών. Στα πλαίσια αυτά αναλύεται η μελέτη περίπτωσης της μάρκας La Roche Posay. Λέξεις κλειδιά: κλάδος καλλυντικών, δερμοκαλλυντικά, αγορά δερμοκαλλυντικών, ψηφιακό μάρκετινγκ, κλαδική μελέτη, διαδικτυακό μάρκετινγκ, διαδικτυακή διαφήμιση, ψηφιακή ανάπτυξη.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Κεφάλαιο 1: Ψηφιακή Επικοινωνία και Εμπορική Ανάπτυξη
1.1 Ορισμός Μάρκετινγκ.4 1.2 Μείγμα Marketing
1.3 Ορισμός ψηφιακού Μάρκετινγκ
1.3.1 Η ιστορική εξέλιξη του ψηφιακού Marketing
1.3.2 Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ψηφιακού Marketing.
1.4 Στοιχεία για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα.
Κεφάλαιο 2: Ανάλυση του Κλάδου των Καλλυντικών
2.1 Εισαγωγή
2.2 Η Έννοια των Δερμοκαλλυντικών
2.3 Παρουσίαση του Κλάδου στην Ελλάδα.
2.4 Η Ζήτηση των Καλλυντικών.
2.5 Η προσφορά των καλλυντικών
- 2.5.1 Προώθηση Προϊόντων
- 2.5.2 Νομοθεσία στην Ελλάδα
2.6 Ανάλυση ανταγωνιστικότητας: To μοντέλο των 5 δυνάμεων του Porter
2.7 SWOT Ανάλυση του Κλάδου
Κεφάλαιο 3: Μελέτη Περίπτωσης L’Oréal Cosmétique Active: Το Brand La Roche Posay στην Ελλάδα
3.1 Ιστορία
3.2 Αποστολή
3.3 Στρατηγική του Marketing
3.4 Χαρτοφυλάκιο Προϊόντων
3.4 Τοποθέτηση του Προϊόντος (Positioning)
3.5 Διανομή
3.6 Στόχευση της Αγοράς – Το Προφίλ Καταναλωτή
- 3.6.1 Μέσα και ψηφιακό προφίλ
3.7 SWOT Ανάλυση
3.8 Ανταγωνισμός
Κεφάλαιο 4: Η Επίδραση της Ψηφιακής Επικοινωνίας στην Εμπορική Ανάπτυξη και τα Μερίδια Αγοράς της La Roche Posay στην Ελληνική αγορά
4.1 Η Στρατηγική Ψηφιακής Ανάπτυξης της La Roche Posay
4.2 Αποτελέσματα επισκεψιμότητας ιστοσελίδας στην Ελλάδα, 2019-2021
4.3 Στρατηγική και αποτελέσματα Social Media Marketing & Influencers, 2019-2021
4.4 Η Εγχώρια Αγορά των Καλλυντικών στην Ελλάδα
4.5 H ανάπτυξη του μεριδίου αγοράς της La Roche Posay, 2019 – 2021
Συμπεράσματα
Παραρτήματα