Τα προγράμματα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών παρέχουν τόσο βασικές όσο και εξειδικευμένες γνώσεις, σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα.
Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Εκπαιδευτές με πολυετή διδακτική εμπειρία
Προγράμματα με την ποιότητα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ)
Δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα
Σύντομη περιγραφή προγράμματος
Το e-DigiMa προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση της λειτουργίας των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας και προώθησης και αναπτύσσει τις βασικές ικανότητες για την εφαρμογή τους στο πλαίσιο μιας συνολικότερης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
Τρόπος διεξαγωγής
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την εκπαιδευτική μέθοδο eLearning: η μάθηση γίνεται αμιγώς ασύγχρονα (δηλαδή σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον καταρτιζόμενο, χωρίς να υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση σε συγκεκριμένη ώρα ή ημέρα), αποκλειστικά εξ αποστάσεως (με χρήση ειδικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας μέσω διαδικτύου και Η/Υ από το χώρο του καταρτιζόμενου) και με την χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων όπως η παρακολούθηση βιντεοδιαλέξεων, η επίλυση διαδραστικών ασκήσεων αυτοαξιολόγησης και άλλα εργαλεία elearning που εξασφαλίζουν την αποτελεσματική και ευέλικτη ατομική αυτό-εκμάθηση. Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος γίνεται διαθέσιμο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, με βάση το μονοπάτι εκπαίδευσης που ακολουθείται, και εν συνεχεία παραμένει διαθέσιμο στην πλατφόρμα εκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα:
- είστε σε θέση να κατανοείτε τη δυναμική των ψηφιακών αγορών
- είστε εξοικειωμένοι με τις κύριες μεθόδους, πρακτικές και εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ,
- γνωρίζετε τους δείκτες και τα βασικά εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ (web metrics & analytics)
- έχετε το πλαίσιο για να εντάσσετε τις διάφορες ενέργειες και μέσα ψηφιακού μάρκετινγκ σε μια στρατηγική μάρκετινγκ (marketing plan)
- γνωρίζετε τους τρόπους και τις πηγές ώστε να ενημερώνεστε και να παρακολουθείτε διαρκώς τις πιο πάνω τάσεις, στοιχεία και πληροφορίες.
Θεματικές ενότητες
- Μάρκετινγκ στην Ψηφιακή Εποχή
Tο ψηφιακό περιβάλλον και η δυναμική του, συνέπειες και προκλήσεις για την επιχείρηση, επιχειρηματικά μοντέλα και e-marketing plan, δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας (KPIs) - Περιεχόμενο και Search Engine Optimization
Αρχές content, λειτουργία μηχανών αναζήτησης, ενέργειες search engine optimization - Διαφήμιση στα Ψηφιακά Μέσα
Mέσα και μορφές ψηφιακής διαφήμισης, διαφήμιση στη Google, διαφήμιση σε Facebook & Instagram, διαφήμιση στο LinkedIn, email marketing - Σχεδιασμός Διαφημιστικής Εκστρατείας & Μέτρηση Αποτελεσματικότητας
Media plan, Google analytics, Facebook insights & campaign reporting, LinkedIn analytics - Από το Ψηφιακό στο Πολυ-καναλικό Μάρκετινγκ
Omni-channel μάρκετινγκ, customer journey, δημιουργία και ενδυνάμωση εμπιστοσύνης στον ψηφιακό κόσμο (trust building)
Εκπαιδευτικό υλικό
Η πλατφόρμα περιέχει προτεινόμενο ημερολόγιο και οδηγίες μελέτης καθώς και το εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο περιλαμβάνει: tutorials, case studies, συζήτηση παραδειγμάτων, video και ηχογραφημένα μαθήματα, πηγές για περαιτέρω και συμπληρωματική μελέτη, ασκήσεις αυτο-εξάσκησης, εργασίες. Κάθε εκπαιδευόμενος παρακολουθείται από έναν καθηγητή – σύμβουλο στον οποίο μπορεί να απευθύνει τις απορίες του.
Η αξία του προγράμματος
Οι απόφοιτοι αποκομίζουν:
- τις γνώσεις και βασικές αρχές που απαιτούνται για την αποτελεσματική χρήση των ψηφιακών μέσων και εργαλείων, στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ
- Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης: τόσο οι γνώσεις όσο και το επίπεδο του DigiMa και του e-DigiMa έχουν ήδη αναγνωριστεί στην αγορά εργασίας
- ένταξη στην κοινότητα των αποφοίτων του DigiMa: το DigiMa community αριθμεί περισσότερους από 1000 απόφοιτους (DigiMa & e-DigiMa), μέλη κλειστής ομάδας στο Facebook και Linkedin. Η ομάδα είναι ιδιαίτερα ενεργή στην ανταλλαγή εμπειριών, ευκαιριών εργασίας, συνεργασίας, υποστήριξης και επαγγελματικής ενημέρωσης. Επίσης, οι απόφοιτοι του e-DigiMa μπορούν να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται από το DigiMa με σκοπό την επικαιροποίηση των γνώσεων και το networking.
Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, εργασία