Μαραγκού, Ιωάννα; Παπανικολάου, Δημήτριος; Τσούρα, Ουρανία
Η είσοδος του διαδικτύου και η διασύνδεση του πλέον με κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, είτε επαγγελματική είτε προσωπική είτε καταναλωτική, έχει μεταβάλλει σημαντικά τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τα αντίστοιχα κανάλια που αξιοποιούνται από τις επιχειρήσεις. Η μεγάλη απήχηση της χρήσης των κοινωνικών δικτύων και η εν γένει αθρόα σύνδεση των χρηστών σε αυτές, έχει προσφέρει ένα νέο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πεδίο σε σχέση με το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων, που πλέον έχει σαν βάση την εξατομίκευση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών με στόχο είτε την προσέλκυση νέων είτε την διατήρηση υπαρχόντων πελατών. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζεται το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι διάφορες πτυχές αυτού, όπως και οι εν γένει αξιοποιούμενες στρατηγικές, και εφαρμόζονται οι τελευταίες σε μια επιχείρηση – μελέτη περίπτωσης με στόχο την βελτίωση της διαδικτυακής της παρουσίας, εμφανισιμότητας και παρουσίας. Απώτερος στόχος είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας της σελίδας της επιχείρησης με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών και την διατήρηση των υπαρχόντων. Για τον σκοπό αυτό, έλαβαν χώρα προτεινόμενες αλλαγές από την συγγραφική ομάδα τόσο στην κεντρική ιστοσελίδα της επιχείρησης όσο και στις σελίδες που διατηρεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα σχετικά αποτελέσματα που προέκυψαν από μετρήσεις που έλαβαν χώρα στην κεντρική ιστοσελίδα έδειξαν σημαντική αύξηση των χρηστών, ιδιαίτερα των προερχόμενων από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, οι αλλαγές που έλαβαν χώρα, αξιολογήθηκαν μέσω πρωτογενούς έρευνας μεταξύ των χρηστών, όπου τα αποτελέσματα δείχνουν ένα σεβαστό επίπεδο ικανοποίησης των χρηστών.