Μελέτη Περίπτωσης Ανάπτυξης Καινοτόμων Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών: Επιχειρηματικό
Σχέδιο Δημιουργίας Ηλεκτρονικής Επιχείρησης Χειμερινού Τουρισμού
Η χιονοδρομία και ο χειμερινός τουρισμός τις τελευταίες δεκαετίες έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ελλάδα και ο συγκεκριμένος κλάδος στην χώρα μας έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια σημαντική ανάπτυξη. Στην Ελλάδα λειτουργούν 20 χιονοδρομικά κέντρα και τα πιο πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι οι επισκέπτες τους αγγίζουν ενδεικτικά τους 500.000 κατά μέσο όρο ανά χειμερινή περίοδο. Η συνεχής εξάπλωση του διαδικτύου και η αυξανόμενη χρήση τουριστικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών δημιουργεί ελκυστικές συνθήκες για επιχειρηματικές δραστηριότητες. Η ανταγωνιστικότητα στον κλάδο χαρακτηρίζεται χαμηλή αφήνοντας περιθώρια για καινοτόμες δράσεις παροχής αξιόπιστων και προστιθέμενης αξίας υπηρεσιών για την ικανοποίηση των υψηλών απαιτήσεων των πελατών δημιουργώντας έτσι βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.